Direktlänk till inlägg 5 december 2011

Ny blogg.

Av Elin Anderson - 5 december 2011 01:00


Jag heter tyvärr Elin och tyvärr är jag bara 13 år. Jag hatar mitt liv men det säger väl typ alla? Mitt liv är annorlunda, jag är annorlunda. Jag behöver en kompis. Jag förtjänar en kompis. Jag älskar Justin Bieber men då tolkas jag, antagligen som vanlig... Jag har en förebild (förutom Justin) som heter Qendresa, eller hon kallas Ales eller Alesa. Men jag vet inte vad jag ska kalla henne för om jag kallar henne Qenderesa tror väl alla att jag är helt efter som inte har fattat att man säger Ales, men om jag äger Ales tror ju alla att jag försöker vara cool... Iaf så går hon i 9an på min skola. Hennes blogg är alesas.devote.se. Vi kommer nog inte få så bra kontakt nån gång för hon är liksom populär, och jag är den mest opopuläraste på min skola typ, så det funkar inte. Men här kommer lite bilder som beskriver en pytteliten del av mitt idiotiska liv.

 Jag har inte så här fint hår.   Såhär gullig är jag inte. Verkligen inte såhär snygg! Detta är Alesa<3

   Såhär vill jag se ut men kan inte pga min släkt.   Jag har inte en sånhär liten vit stackar sönderavlad urgullig hund.

 Inte denna sönderavlade hunden heller, istället har jag en elak, ful pudel som biter mig minst 10 gånger i veckan. Rambo heter han. Han är jätteläskig & jag är livrädd för honom. Sånt här kommer jag nog aldrig att lära mig...  Detta skulle jag aldrig ha råd med.   För dyrt detta också.  En iPhone skulle ju vara kul om man hade råd till...   Detta skulle jag så gärna vilja ha. Jag har filmen som jag hittade på GeKås för 99:-

   En sån här skulle jag aldrig kunna bära upp!   Jag har inte ett sånt här rum  Inte detta hellerOch inte har jag ett sånt rum heller Vi har inte ett sådant hus.

             Det där är så långt ibort från mig man kan komma typ... Har aldrig pussat nån kille och kommer antagligen dö oskuld. Ge mig detta tack.

  Detta gör jag seriöst hela tiden. Jag hittar på typ 3 timmar långa berättelser i huvudet!

 Och min stämmer alltid.Fast vem tror på mig när jag står ensam mot alla andra?

  Jag skulle faktist inte vilja ha detta för då skulle det inte spela någon roll hur illa alla mobbare har gjort mig under alla dessa år. Och jag måste få min hämnd. 

   1, jag gick ner från 40 till 39 på 2 dagar men gick upp till typ 42 dagen efter. 2, det skulle inte skada. 3, Justins. 4, Skulle verkligen behövas! 5, Skulle vara kul att se hur det är att vara vacker, något jag aldrig har fått prova på. 6, Det har aldrig varit min dröm men jag vill inte bo kvar här med alla hemska minnen som jag gråter över varje fuckin dag!

 
 
Ingen bild

gt

10 januari 2012 21:27

hey zup?

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Elin Anderson - 5 december 2011 01:30

Tänkte först inte alls lägga ut bilder på mig själv på bloggen för ni skulle då tycka att jag såg för barnslig, konstig & ful ut men nu gör jag det ändå.           Båda ovanför här är tagna i somras. Ni märker ju tydligt på andra bilden att det ...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
December 2011
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards